جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۴۱۵۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
با عنوان «باز آمد بوی ماه مدرسه!» برگزار می‌شود

بیست و هشتمین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهران

بیست و هشتمین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «باز آمد بوی ماه مدرسه!» از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست و هشتمین جلسه از سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «باز آمد بوی ماه مدرسه!» از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.

این نشست با محوریت حس و حال نوجوانان در آستانه بازگشایی مدارس در هفته آخر شهریورماه پیش‌بینی شده و در آن پرسش‌هایی مانند «حس این روزهایت برای بازگشت به مدرسه چیست؟»، «آیا مدرسه تو را به هدفت می‌رساند؟»، «اگر می‌توانستی مدرسه را حذف کنی، چه چیزی را جایگزینش می‌کردی برای یادگیری بهتر؟»، «آیا درس و پول یکدیگر را نقض می‌کنند؟»، «درس بهتر است یا کار؟» و «دانش بهتر است یا مهارت؟» با حضور تسهیلگران و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حضور در این نشست‌ها برای عموم آزاد و رایگان است و نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در آن می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما